OBSERWATORZY ZAPISZ SIĘ DO NAS !

REDAKTORZY

12.10.11

Zakochanie . :-*

Co by tu ten tego no ... yyy ... a no miałam wam o koceniu opowiedzieć . Nie będę się rozpisywać . Powiem że było zjeb****e . Hah ;D Z kolegą rzucaliśmy sobie jajko ( heh surowe) . Z moim talentem wiadomo , rozbiło się ale na nim :D Koniec tego tematu przejdę do notki . ;]

A więc , z racji tego że jestem zakochana . < 333 Co za cudowny stan . :-* Poświęcę temu notkę . Love < 33333333333333

To takie naukowe wyjaśnienie :

Zakochanie – stan związania emocjonalnego z drugą osobą. Charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie, pragnieniem przebywania z nią. W przypadku niedostępności obiektu miłości osoba zakochana cierpi.

Moim zdaniem no cóż to wyjaśnienie jest takie sztywne . Nie to że złe . Chociaż ja wam tego lepiej nie wytłumaczę z tymi moimi zdolnościami . xd ;)

No to teraz moja własna chaotyczna wersja :
Zakochanie: o boż to taki cudowny stan , który ludź czuje do innego ludzia . Jeju jeju ale zaciesz chcesz być z tą osobą ( N.O.S.- nie zidentyfikowana osoba stojąca ) ciągle , ciągle , ciągle i tak dalej . Myślisz o tym człowieku i w ogóle . <3

I o to jest moja wersja . Wiem , wiem dziwna . :D podnieta . xd

No to będzie na tyle . O i jeszcze moje rozpaczliwe nawoływanie czytajcie , czytajcie tego bloga . Pissss , bo będę płakać . Szantaż . Mva ha ha ha ha . :D


Loff was . =*


1 komentarz:

  1. ja niestety kocham ,on wie że go kocham ale on mnie raczej nie kocha :/

    OdpowiedzUsuń