OBSERWATORZY ZAPISZ SIĘ DO NAS !

REDAKTORZY

8.11.11

hej koniecznie przeczytaj :(

POZA NASZYM BLOGIEM WCHODZĘ NA WIELE INNYCH BLOGÓW NP. O STARDOLL :)
NA BLOGU STARDOLL IN MY LIFE PISZE NIJAKA MISS ASHLEY CZY JAKOŚ TAK W KAŻDYM BĄDŹ RAZIE OTO SMUTNY DZISIEJSZY POST . PS POMÓŻCIE JEJ OK ????

Pomocy!

Dzisiaj admini usunęli mi konto __Miss.Ashley__!
Usunęli mi je za to, że sprzedawałam inne konto: Kotkatolka, uważam że zachowali sie niesłusznie, ponieważ na koncie __Miss.Ashley__ w żaden sposób nie łamałam regulaminu, ponad to na to konto nie dostałam żadnego ostrzeżenia. Admini oprócz konta __Miss.Ashley__ usunęli mi też konto Kotkatolka.
Bardzo kochałam to konto, wydałam w nie duzo pieniedzy i czasu. Zawsze byłam dla wszystkich miła, na koncie __Miss.Ashley__ byłam wzorowym użytkownikiem i NIGDY nie złamałam regulaminu.
Powinnam dostać drugą szansę.

Zawsze robiłam dla Was na blogu tyle dobrych rzeczy, przynajmniej sie starałam, wiec moglibyście teraz Wy coś dla mnie zrobić?
Wyślijcie do adminów taką wiadomość:

Witam. Z tej strony  (twój nick)
Pewnej użytkowniczce usunęli Państwo konto __Miss.Ashley__, a wraz z nim konto Kotkatolka.
Prosze o oddanie jej tych kont, a przynajmniej jednego: __Miss.Ashley__, na tym koncie ona nie złamała regulaminu w żaden sposób, a mimo to, to konto zostało usunięte. Użytkowniczka obiecuje poprawę i nigdy już nie złamie regulaminu stardoll.

Z poważaniem: ( twój nick )

oraz podpiszcie petycję na 

 
Proszę Was! Razem zrobimy więcej!
 
Dziękuję!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz