OBSERWATORZY ZAPISZ SIĘ DO NAS !

REDAKTORZY

29.10.11

Łuuuuuuuu ......

Długo nie pisałam wiem , wiem . Cóż czasu brak ... Dnie spędzone z szalonymi . Nieee no na prawdę sama z chłopakami siedziałam . xd :D "Gdzie jest hamulec" , "Szejka robią" i wiele , wiele innych mistrzowskich tekstów . A jednak jest co robić w tej wiosce . ;]
Znowu się rozpisałam na temat tych moich dziwnych przeżyć z ludziami . xd <3
A więc przejdźmy do tematu notki , a mianowicie halloween :)

Halloween, Hallowe'en – zwyczaj związany z maskaradą i odnoszący się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach nocą 31 października, czyli przed dniem Wszystkich Świętych . Odniesienia do Halloween są często widoczne w kulturze popularnej, głównie amerykańskiej. : P

U nas na wiosce wiadomo nie obchodzi się tego . xd =)
Ale kto wie w miastach może i tak . He he . :D
Ja to konkretnych planów na ten dzień nie mam , przed południem będę z moimi jakąś kukłę robić .:D
A wieczorem pewnie się będę szlajać z laskami . < 3333

No wicie za to na 1 listopada to my akcje szykujemy . Oj będzie się działo , będzie się działo . :-}

Żegnam . =]
Lffciam <333
M I M I ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz